Sonja.

Sonja blev SÅDÄR...



Jag slipade lite och spacklade igen spikhålen i huvudet.
Tyvärr så var hon mer sprucken än vad jag SÅG.
Det syntes inte förrens jag sprayade på lackfärgen.
Halsen var värst men där ska ju halsduken täcka ändå.



MEN...
Hon funkar till vad jag ska ha henne till, och hon kostade ju bara 10 kr så jag är nöjd ändå!

Jag har fixat och pysslat här hemma och varit ute och gått idag.
Och varit och lämnat skor till sonen i skolan imorse.
Det har gått i ett.
Satte mig på häcken nyss.
Puh...

Nu blir det stickning resten av dagen.
Jag har kommit på ett eget mönster till en mössa.
Jag testar mig fram med restgarner och ser hur det blir.

Så till rödbetssoppan som jag gjorde igår.
Två timmar efter lunchen så var det stora röda bulor i ansiktet.
Det gjorde ONT I SKINNET på insidan av huden, sved som tusan.
DÅ är det inte bra.
Jag fick ta dubbla tabletter, trots att jag trappar ner.
Ville inte se ut som ett monster idag.

Så kom jag på att jag hade köpt nytt bröd igår, som jag åt till frukost.
Kan ju vara det också...
Salthalten var lite högre än det "vanliga " brödet jag KAN KÖPA OCH ÄTA :(
Jag åt rödbetssoppan idag igen, för att kolla om jag får nya utslag.
Då kan jag utesluta RÖDBETOR också.
F.A.N...

Nu ska jag ägna mig åt min stickning.
See U later :)
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0