Våren som kom av sig...



Fotat från köksfönstret precis.
Våren som kom av sig...
Jag hoppas dom stackars tulpanbladen och pingstliljorna som kommit upp i rabatten överlever detta.

Så gick jag med sonen till skolan.
Skulle ut och promenera lite, men jag fick gå hem.

Jag mår lite KYMIGT alltså.
Jag kände hur kaffet, yogurten o müslin inte riktigt trivdes ihop nere i magen.
Magen är dessutom svullen som tusan.
Nu har jag TYVÄRR min senaste kräksjukeerfarenhet alldeles för färskt i minnet, det var ca ett år sedan...
Och det började exakt på samma sätt.
Tur att klockan inte är så mycket ännu så jag "har tid på mig " att se om jag blir sjuk idag innan jobb.
Jag återkommer.
Kanske.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vinterbilder när det ska vara vår... blä! Jag har precis lagt ut en sån bild jag också.

Hoppas att det inte blir magsjuka, du får inte känna efter ;)

2009-03-11 @ 09:26:18
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself..

Jag tror det är matförgiftning faktiskt... Det blir jobb, men jag skippar personalmötet. :)

2009-03-11 @ 13:26:27
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0