Handledsvärmare...

Soffpotatisen har tagit mig i besittning idag.
Jag har inte lämnat soffan mer än för turer till köket, toa och tvättstugan.
Ibland måste man ha sådana dagar också.

Jag repade upp stickningen till senaste mössan.
Började på ett nytt mönster, men det är så DÖTRÅKIGT att jag börjar på ett par handledsvärmare också.

Alltså, i handarbetskorgen finns :
Brun virkad sjal, känns urtrtist.
Stickad mössa, känns också urtrist.
Börjat på handledsvärmare...

Känns som en FLYKTVÄG från tråkiga projekt ;)
Får se om jag kräks på dom också snart.

EGENTLIGEN är jag sugen på att måla lite.
Har ett projekt att kopiera en tavla jag såg i en tidning.
Tänkte att DEN tavlan skulle jag vilja ha...
Men DEN tavlan har jag inte råd med, så DÅ GÖR JAG EN SJÄLV...
Det är så bra att vara MÅNGSIDIG ;)

OCH...
Mammas födelsedagspresent har kommit!!!!
Jag är supernyfiken!!!!!
Men jag ska hämta den innan jag går på kalas vid 17-tiden.
Jag återkommer och kanske rekommenderar en " Bra grej att ge bort " :)
Sticka lugnt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0