Vi har kollat på tv...

Så blev det nu så där TYPISKT oxå...
Vi åt mat.
Snackade skit.
Fixade kaffe lagom till 20.00.

Och vi skulle INTE se " Robinson. "

Nä, vi kollar bara början.
Nä, vi kollar lite till.
Fan, det här verkar ju bli en intressant omgång.
Vilka INTRESSANTA människor och konflikter.
Och...
Så var vi FAST.

Robinsondeltagarna var fast i ett Thailändskt TRÄSK...
Och vi fastnade i SÅPA-FÖLJETONG-TRÄSKET!!!!
Gaaaaaah!
Vi var alla tre helt överrens om att detta måste ses nu.
Det var ju skrattfaktor och intrigfaktor.

Nu är man för sjutton HUR MYCKET TV-TORSK som helst.
Fast i Medelålders-tv-soffan.
Den ena tv-serien avslutas och nästa påbörjas.

Det har gått från "Idol" till "Stjärnor på Is" till "Let´s Dance " till "Melodifestivalen" till " Robinson".
Tur man har vänner och umgänge som sitter och ser på samma skit så vi åtminstone kan umgås LITE ;)
Hur mossig kan man bli på en skala från 1-10?
Jag ligger nog på en 9 ½ nu.
Jisses...

Sen såg vi " Patrick 1,5 ".
Bra film.
Ena stunden skrattde man och nästa satt man med gråten i halsen.
Annorlunda än vad jag föreställt mig, och mindre " Bög-får-barn-familjs-komplikationer-förvecklingar " som jag trodde att det skulle vara.

OCH...
Den mest TROVÄRDIGA BÖGKÄRLEK jag faktiskt sett på film!
Inge trams med små klappar hit och dit utan VANLIG kärlek och riktiga kyssar och trovärdigt sex...
Eller man fick inte se HELA sexet, men BÖRJAN på sexet såg trovärdigt ut ;)
Nä, den var bra.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Jobb imorgon och sambon kommer hem igen.
Han frågade om jag hade längtat.

Tyvärr var jag tvungen att svara ärligt :
När skulle jag ha hunnit det?

Det har gått i ett sen han åkte.
Först var det MASSOR att göra på fredagen.
Jag hade kvällen för mig själv men jag var SKITTRÖTT efter dagens alla "måsten. "
Sov.
Upp och jobba.
Hem, en timme för mig själv och sen kom mina vänner.
Nu blev jag precis själv och jag ska gå och sova.
Och imorgon när jag kommer hem från jobbet är han redan hemma...
Hinna längta?
Inte direkt.
Jag har knappt hunnit TÄNKA ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0