Det blev så bra!!!!

Jag är SÅ nöjd!!!

Mina söta modelltjejer gjorde ett MYCKET BRA jobb idag.
Och jag med, utefter förutsättningar med kamera ;)
Jag har ju ingen proffskamera direkt, men det blev bra ändå.

Det blev jättebra bilder som jag har BÖRJAT lägga ut på SIGNERAT.SE.
Jag ska portionera ut lite i taget :)

Den som vill kan nu gå in och titta på SIGNERAT.SE och söka på "Stickqvick".
Just nu ligger jag på " framsidan / första sidan / hemsidan " eftersom jag precis lagt upp bilderna och sjalarna :)
Och under Stickqvick då alltså...

Lite bilder från idag...

















Ett litet axplock bara...
Jag tog ca 300 bilder och sållade bort 100.

Det lär bli mer fotograferande av töisarna.
Dom stod ut att med kyla, att byta kläder öppet utan skydd, att folk promenerade förbi hela tiden.
SUPERPROFFSIGA!
Top Model-brudarna hade inte haft en chans mot dessa sötnosar.
Jag kan bara tacka och niga för all hjälp.

Joar och hans kompis Emma hängde med som två...
PLÅSTER...
Eller jag menar medhjälpare ;)

Emma är ju sötare än sötast...
Det kom frågor som :

" Får ni betalt för att modella sjalarna? "
" Hur känns det när hon fotar er? "
" Åååh vad ni är snygga! "
"Ååååh vilka snygga sjalar! "
" Hur ver ni hur ni ska stå? "
" Är det inte jobbigt när hon säger till er vad ni ska göra? "
" Kan inte JAG få stå modell för dina sjalar också? "

Jag sa att hon kunde få stå modell för PRINSESS-KOLLEKTIONEN.
" Vad är det ? "
Ja, någon gång så ska jag göra lite PRINSESS-TEMA, då ska du få stå modell.
Med TIARA, féespö, prinsessklänning och vingar.
Det kommer bli kanon!
Det ställde Emma GÄRNA upp på!
Suprise ;)

Nu ska jag krypa till kojs.
Jag är helt slut.
Sticka lugnt.





Kommentarer
Postat av: Terese

As snygga ju!! Va du är duktig!! Både på att fota och sticka sjalar!! :)

2009-05-24 @ 23:02:28
Postat av: Bloggaren Herself

TACK snälla!!!

Ja, jag är faktiskt ganska nöjd själv :)

Och tjejerna var så duktiga och söta så det var inte klokt.

Kram

2009-05-25 @ 13:06:08
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0