Jippie!!! Jag blev ANTAGEN....

YES!
YES!!
YES!!!

Jag blev ANTAGEN till " Signerat. se " att sälja mina sjalar!!!!
Hurra!!!!!
GUD, så mallig jag känner mig!
Jag kan nog sluta mitt vanliga jobbat och SATSA på hantverket ;)

Jag får lov att citera rapparen Petter med refrängen :

" DET GÅR BRA NU... "

"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu.
Hennesy Môet i mitt glas, det går bra nu.
Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu, det går bra nu, kompis det går bra nu.

Jag sa pengar rullar in som det ska nu, det går bra nu.
Brudarna drar med när jag drar, för det går bra nu.
Släng upp en hand om du känner att det går bra nu, det går bra nu, kompis DET GÅR BRA NU!!!! ;) "

Eller det går NÄSTAN så bra för mig som det gör för Petter iallafall.

En annan textrad som jag gillar :

" På mitt visitkort står det Ers Majestät "

Eller varför inte :

" Allt i madrassen, resten på banken,
Tanken är som bäst, när jag TJÄNAR SOM MEST "

HA, HA, HA...
Snacka om HYBRIS!!!!

Så har sonen kommit hem.
Och provat sina nya byxor.
HAN BLEV SUPERSÅLD och tyckte att dom var jättesnygga.
Men INTE JAG då såklart.
 Trots att det var jag som gjorde SUPERKLIPPET, och tyckte att fastän det var tjejbyxor så såg dom ut som killbyxor...
Så tycker jag att när byxorna är på, ser dom för tjejiga ut.
Både jag och sambon tycker att dom ser FÖR TJEJIGA ut på honom...
Hm...
Tufft läge.
Ska man säga något eller låta bli?
Jag får se.
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Stort grattis!

Hoppas att förkylningen är bättre, det är inget kul med dessa vårsnuvor :(

2009-05-04 @ 16:29:32
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Tack snälla :)

Förkylningen känns nästintill bortglömd nu, med allt kul som hänt här idag.

Fast allt känns alltid lite bättre när man har lite alvedon i närheten.

Jag får nog ta det i några dagar nu så jag orkar med jobb och övriga livet ;)

So long...

2009-05-04 @ 18:18:51
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0