Lite akvarell & Flipp Flopps...

Jag har haft fikabesök och KUNDBESÖK.

Trodde att MAJ skulle blir MÖRK månad beställningsmässigt, vad gäller sjalarna...
Men så i majs sista dagar här nu då så hoppade det på mig en liten beställning :)
Hurra, jag spräcker inte min SJALSTRIKE ;)

Sjal beställd, vit med instickade pärlor.
Finofino!

Just nu sitter jag på balkongen och målar ett kort.
En dinosaurie eller nå´t åt det hållet.
Passar på att blogga mellan TORKNINGARNA.



Tycker om att göra lite personliga kort.
Detta blir till mitt kusinbarn som ska få present snart :)

Idag har även FLIPP FLOPP säsongen dragit igång för min del...
Det är första dagen jag har på mig flipp flopps alltså.

Och tänk...

Det är samma visa varje år.
Innan TÅRNA har vant sig vid en där PINNEN, strängen, flärpen eller vad det heter mellan tårna...
Så gör det så INFERNALISKT ONT!!!!
Iallafall på mig :(

Om en vecka så har foten vant sig och då känner man inte ett dugg...
Men idag...
Jag får SMYGA igång användandet för bara jag hängde tvätten förut så fick jag ont mellan tårna.
Det värker.
Inga LÅNGPRONENADER ännu alltså, med Flipp Flopps.

Det känns som det kommer uppstå en SKADA mellan stortå och...
... nästa tå...
Jag biter ihop och TVINGAR tårna att ANPASSA SIG ;)
Sticka lugnt från henne som det går bra för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0