Mitt innre i uppror...

Jag är ett enda stort KAOS i huvudet just nu.
Mitt innre är i uppror.
Men på ett POSITIVT sätt.

Problemet är bara att jag blir ibland handlingsförlamad av BESLUTSÅNGEST.
Jag känner att hela mig dag går, jag gör inte ett skit...
Mer än att tänka.
Tankarna MAL värre än kugghjulen i en gammal fabrik!

Jag fick ett samtal idag.
Igen...
Men av annan karaktär.

Jag ska söka nytt jobb!

Inte för att jag BESTÄMT mig för att lämna mitt nuvarande.
Men jag ska skriva en CV och skicka iväg.
Det har alltså egentligen inte HÄNT ett skit, men ändå finns chansen nu...
Som jag VILLE ha.
Så jag känner mig :
Glad, stressad, kluven, förväntansfull, ångestladdad.

Fasen.
Det blev en SKITDAG idag med ;)
Fast ändå inte.

Jag skulle behöva en LÅNGPROMENAD för att trötta ut mig och varva ner!
Men regnet öser ner, så det är inte aktuellt.
Jag kan inte ta mig för någonting!
Samtidigt springer den berömda hamstern i bröstet som FAAAAAN!
Gaaah...
... säger jag bara...

Imorgon skriver jag CV´n.
För idag har jag beslutsångest, som sagt...

Det jag HAR klarat av att göra idag, är iallafall att betala in pengar till "Signerat.Se"  :)
Eller jag fyllde i uppgifter och sambon betalade in pengarna via sitt konto.
Så får han pengar av mig.
Alltid något.
Sen tog det stopp.
Nu vet jag inte VAD jag ska göra.
Fastän jag skulle kunna göra massor.

Jag andas in genom näsan och ut genom munnen.
Profylax är bra till mycket, inte bara när man ska föda barn ;)
Jag har verkligen ILANDSPROBLEM...
LYXPROBLEM, jämfört med andra just nu.
Jag blir galen!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0