MÖNSTER!!!!

En våt dröm ;)

Jag har varit och handlat MÖNSTER!

Vissa har JÄVLIGT förmånliga fördelar på STATOIL...
Jag nämner inga namn, men ni som känner mig vet VEM jag menar.
Jag har ju varit lite GNÄLLIG angående det...
Bitchig var kanske bättre ;)
Eller i KLARTEXT :
 AVUNDSJUK!!!

Men jag...
Jag har börjat få FÖRDELAR på två andra ställen.
NUMERA ;)
Och jag måste säga, jag är MER än nöjd!!!!
Jag har fått bättre och billigare priser på både Krampbrobodi och på Tyglagret!
Hurra!

Det lönar sig att vara STAMKUND :)

Jag gick och "fyndade " ett BOLERO-MÖNSTER.
Mitt egenkomponerade har jag slängt!



Ja, tygerna på mönstret ser väl inte så djävla festliga ut...
Men med annat tyg, blir det KALAS!!!!

Så hittade jag dom två senaste Drops-katalogerna.



Ja, ni kan ju se mina små favoriter :)

Jag får säga som jag brukar :
När ska jag hinna med allt?
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0