REJÄLT FÖRBANNAD!!!!

Kollade precis min mail.

Det hade trillat in närmare 10 mail, sedan i morse.
Så hade det kommit ett från "Signerat. se".
Det stod som rubrik att dom firar 1 års jubileum.
Kul :)

Jag öppnade och läste...
Trevlig läsning ändå fram tills det stod följande :

" Vi höjer provisionen från 1 juni till 25 % .
Detta pga av att kortbetalningar kostar mer än vad vi kunnat förutspå, vi vill satsa mer på PR, marknadsföring och andra säljdrivande aktiviteter. "

Va FAN?????
Jag blev rejält förbannad nu alltså!

Det jag tyckte var så himla bra med den här SAJTEN var att dom hade väldigt låg provision jämfört med andra!!!!!

Bara 18 % .
Jättebra och lagom billigt.
Jag vill ju inte att mina sjalar så bli för HISKELIGT dyra.
Vilket dom blir, om det ökar till 25 %.
Tillsaken hör att frakten är inräknad i priset också, vilket jag hoppas att blivande kunder verkligen fattar OM dom ska handla av mig via Signerat.se.
Det blir ju väldigt mycket dyrare än att köpa av mig :(

Jag vill ju inte BARA att KUNDER & FOLK ska tycka att mina sjalar är fina...
Jag vill ju att dom ska tycka att dom är PRISVÄRDA OCKSÅ!

Nä, jag blev SÅ djäkla BESVIKEN nu!

Jag kan visserligen kanske förstå om det kostar "Signerat.se" en hel del i kortavgifter, marknadsföring m.m.
Men det borde dom väl haft koll på innan dom startade igång sajten.
Jag känner mig faktiskt lurad.

Jag funderar.
Jag hänger kvar ett tag och ser om det blir någon försäljning.
Om marknadsföringen HÅLLER vad den lovar.
Jag gissar på att det kommer bli för dyrt för kunden.
Jag får göra en HEMSIDA i såfall och gå ur Signerat.se.
Som det känns just nu vill jag göra det OMEDELBUMS!!!!
Men det kan vara FÖRHASTAT :(

Skit.

Som om inte det var nog ringer telefonen.
Och någon behövde prata.
Det någon berättade fick mig att nästan EXPLODERA av ILSKA!!!!!!!
Jag är så DJÄVLA ARG JUST NU...
... så jag kommer få problem att somna!

Jag kommer behöva bita ihop under några timmar en dag...

Men när den dagen är över och det blir ny vecka, DÅ DJÄVLAR säger jag bara!
Ursäkta mina svordomar nu, men jag kan bara inte hjälpa det.
Berättade för sambon och vi går här och SKRIKER till varandra, av ilska när vi pratar om "ÄMNET".
Han känner sig lika frustrerad och förbannad som jag.

Det kommer sluta med MORD om inte dom här DUMHETERNA slutar snart!
Och förnuftet och hjärncellerna återvänder till en speciell person.
Jag kommer DÖDA människan.
VERBALT iallafall!
Fy fan.
Det var det YNKLIGASTE jag har hört på länge.
IDIOT!
Och som vanligt STÅR JAG FÖR DET!

Det var den HÄRLIGA avslutningen på en blommig och solig dag :(
25 % och en Idiot...
Sämre kan det väl inte bli.
Eller?

Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0