Vitlök...

Sista inlägget för idag...

Jag har inte sagt något om tjej-jeansen till sonen.
Han tycker dom är skitcoola så jag kniper...

Vi åt TACODINNER här till kvällmat.
Jag hade gjort tzatziki.
Tyckte inte att den blev SÅ stark.
Den kändes ganska lagom.

Så gick jag ner till morsan och snackade en stund...

Jag stod ca 4 meter ifrån henne.

Hon frågar lite misstänksamt :
" Har du ätit VITLÖK ikväll???? "

Ehum, ja, det har jag gjort...
Märks det så mycket?

" Tror du jag hade FRÅGAT ANNARS? "
Nä...
Antagligen inte...
Ooops ;)

Blir inte kul för Chifen imorgon och "hänga" med frk Vitlök...
Jag får äta halstabletter HELA dagen ;)
Nu ska jag ägna mig åt stickning och tänka på...
Det går bra nu....
Tjat, tjat, tjat...
Jag vet.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0