Att min sjukgymnast orkar...

Att min sjukgymnast orkar...

Ja, så mycket dravel som bara PORLAR ur mig när jag är där, det är nästan omänskligt mycket.
För honom alltså ;)

Men det är faktiskt DEN ENDE som jag träffar tillräckligt ofta i hela "sjukvårdskarusellen" som jag inte behöver upprepa en massa saker till.
Utan bara ta "den gångna veckan".
Och det brukar bli rätt mycket.

Det blir skönt att lämna den senaste veckans ryggsäck där och börja på nästa.
Han är SÅ SNÄLL.
Och att han som inte ens kan träna med mig ändå står ut med mig varje gång!
Han borde säga:
"Du spar det där till din psykolog, och kom inte tillbaka förrens du är så pass frisk så vi kan träna RIKTIG sjukgymnastik"...
Men det säger han inte utan han lyssnar tålmodigt och FÖRSÖKER ge lite lösningar på mina våndor.

Han är toppen!

Snö i luften...
Kallt och små flingor som kommer från himlen :(
Nä...
Jag är inte redo för vinter.
Ser INGEN charm i mörker och snö för tillfället.
Kommer osökt och tänka på min granne som är i Thailand nu.
Jag blir ganska avis när jag sitter här och tänker på sol och värme.
Jag hade gärna varit i ett varmt land och bara behöva ha minimalt med kläder som inte belastar nacken.
Och badat.
Och ätit god mat som jag inte behövt laga själv.

Suck.
Nu får det snart hända något kul annars blir jag galen.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0