Avbytarbänken...

Idag blir det en delvis ÄCKLIG och mörk blogg.

Fast jag är ändå gladare än IGÅR!

Igår var det en riktig SKITDAG.
Jag hade så ont att jag ville bara dö!
Kände att nu ger jag upp.
Höll mig hela dagen och började grina när sambon började jobba.
Så jag fick grina ifred.

Jag satt och såg skräckfilm på skräckfilm denna Halloweenkväll, och ändå vart jag inte skrajsen ;)
Jag bara grinade och tyckte livet var skit.
Gick och la mig och hoppades att det skulle vara bättre idag.

Vilket det blev :)

Efter flera dagar med jättevärk så har jag mittemellanvärken.
En paus, ett andningshål, just nu.

Liten bildblogg om mina känslor, som jag kände det igår.
Varning för EN äcklig bild.



Jag sitter på avbytarbänken i mitt eget liv...
Det är blött, kallt och jag känner mig utanför matchen.




Jag känner mig halv...
Med ett hål i hjärtat.




Jag känner mig död ibland.
Eller att jag vill dö.
Om jag ska sitta så här resten av livet.
Huvudet avslitet från resten av kroppen.

Fågeln som jag såg igår fanns kvar idag.

Fast mer uppäten än igår, någon/några har kalasat rejält på fågelliket.
Jag hade med mig kameran idag och knäppte en bild.
Men även om bilden är rätt äcklig så gillar jag den.

Sen måste jag berätta om ett LITET mirakel som hände idag också.
Jag såg några kråkor och satte mig på huk för att försöka knäppa en bild.
Så ser jag något som hänger i en buske en bit bort, något rosa som jag kände igen.

Jag går dit och vad hänger där...
Jo, våran husnyckel som jag tappat bort under en promenad för ca en vecka sedan!!!!!!!!!!
Snacka om tur.



Jag trodde den var "gone for good", kanske hos polisen, men DÄR i Östergravar hade någon hittat den och hängt den på en buske :)

Tänk om det är ett tecken.
"Hang in there and you will be found by happiness again... "
Jag väljer att se det så, just idag iallafall.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0