Gråt & färdigt pyssel.

Dagen började med tårar här.

Bara jag slog upp ögonen och visste att "en ny dag" skulle börja med samma skit...

Så började jag grina.
Vid 8 prick, ringde jag Mr Motomoto (sjukgymnasten) och sa att jag inte orkar komma idag.
Jag bara orkar inte sitta och dra förra veckans ont och inte ont, grina och UNDRA NÄR detta ska bli bra!
Jag fick en ny tid på måndag istället.

Bestämde mig för att jag skulle gå en dubbelt så lång promenad idag istället.

Vilket jag gjorde men...
Regnrocken var för tung mot axeln och en sorglig låt på radion fick mig att börja grina längs Kärleksstigen också...
TUR som var så var det inte mycket folk ute pga regnet så jag kunde gråta utan att jag mötte någon.
Jag fick ont och fick speeda upp tempot rejält.

Kom hem och fixade med Leo.
Då ringde en vän.
Och lyssnade på mitt gråtiga klagande och sedan behövde hon prata av sig och...
Bättre att lösa andras problem än sina egna SOM ÄNDÅ INTE GÅR att lösa!!!!
Jag fick tänka på annat, och DET BEHÖVDE jag verkligen!

Jag har nog gråtigt klart för idag, tror jag.
Det känns så iallafall ;)
Nu till lite färdigt pyssel.



Den bruna skålen blev favorit, men jag fick inte till en bra bild.
Med blixt ovan och utan blixt under.






Gul skål, den tyckte jag INTE ALLS OM...



Den blev för kycklinggul.
Men...



Ihop med den bruna och röda SKÅLEN blev den jättefin...
Tycker jag iallafall :)



Det blev HÖSTFÄRGER!



Har ställt dom i öppna spisen.
Om nu all annat är åt helvete, så känner jag mig åtminstone nöjd med mitt pyssel.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0