Godkänt? Nä, underkänt!

Idag skiner solen.

Och jag känner mig deppig.
ARG.
Konstigt nog.
För idag har jag ganska låg värk dessutom.

Och då har jag ändå ansträngt mig med promenad.

Jag känner mig trött, anti och arg.
Vilket är påfrestande för dom andra i familjen.
Idag är det VERKLIGEN Cujo-Madde som visar sitt fula tryne.

Och jag kan inte ens hjälpa det.
Jag kan inte, jaga bara BRINNER av arghet.
Helt utan krusiduller så vill jag bita huvudet av ALLA idag.
Och dom har inte gjort något.
Dom bara EXISTERAR.

Jag har försöker skärpa mig och vara NORMAL i tal och svar men det...
Går inge vidare.
Jag mår helt enkelt inte bra idag.

Så nu får jag som vanligt skriva av mig och så får väl folk tycka vad dom vill.

Min mor fick tex komma upp här nyss och jag "läste lusen" av henne för jag tyckte att hennes fönsterputsning i trapphuset och hallen...
Var UNDER ALL KRITIK!
Gud så dåligt putsat, och titta här...
Och man ser verkligen hur DÅLIGT putsat det är nu när solen lyser in, bla, bla, bla.

Och jag som var så tacksam för några dagar sedan.
Nu är det INTE alls så djävla tacksamt, utan bara SKIT med allt.

Jag hoppas det blir bättre under dagen.
Nu ska mamma och sambon pyssla ihop sängen och arbetsrummet.
Så får vi väl se OM JAG godkänner det ;)

Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0