Kaffe och huvudvärk.

Idag vaknade jag med huvudvärk.
Och inte har den försvunnit trots KAFFE, alvedon och en promenad.
Jag höll på att avlida under min lilla runda runt muren och är nästan i koma nu.

Nacken är diffus värk idag om än LITE FÖRSTÄRKT av huvudvärken, misstänker jag.
Men skit och det...
Jag hoppas det går över tills eftermiddagen eller imorgon iallafall.

Så till en liten nyhet här hos Familjen Österholm-Malmborg.
Det händer ju inte så himla mycket i mitt liv just nu så jag får skriva om ALLT som ens inte finns INTRESSE för...

Bara för att ha något att skriva om överhuvudtaget ;)
För jag kan ju inte gnälla om whiplashen JÄMT.
Det blir så tjatigt.
För mig själv med.

Iallafall...
Vi har bytt KAFFE här.
Vi har kört "GEVALIA brygg", och det kan vi bara inte dricka längre.
Det var nästan SPYFAKTOR när vi drack vår SISTA KOPP Gevalia för någon vecka sedan.

Dom har ju bytt bönor i kaffet till ett mycket (som dom tycker) smakrikare kaffe.
Det var i och för sig ett tag sedan dom gjorde bytet och JAG har tyckt att kaffet har SLUTAT vara en njutning.
Och det har bara blivit värre och värre för varje kopp jag druckit.

Jag skulle vilja säga att kaffet nu smakar SURT och BESKT!
När vi hade kompisar här lät jag dom lukta på Gevalia och på det nya kaffet jag köpt...
Och ALLA rynkade på näsan åt Gevalia och sa:
SURT! FY FAN vad det luktar!
Och när jag dessutom hittade ett gammalt paket Gevalia Brygg, med "dom gamla bönorna" då märkte jag VERKLIGEN skillnaden.
Det smakade GOTT trots att det var gammalt!
Så...
Ut har Gevalia åkt och in har Arvid Nordqvist kommit!



En riktig höjdare ;)
Nu kan vi dricka kaffe utan att få upp kaffet igen.
Intressant va?
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0