Kinesögon & Gråtpåsar!

When I woke up this morning...

I looked like this...



Ja...
Och till och med VÄRRE än så här!
Jag har varit SNÄLL mot mig sjäv, när jag ritade av mitt fejs!

Igår var jag ju bortbjuden på middag.

Det var fantastiskt gott och jag åt så mycket potatisgratäng så jag trodde knappen i byxorna skulle ploppa ur ;)
Och så såg vi film.
Men det var bara det att vid 21-tiden så kunde jag inte sitta still längre...
Jag hade sådan värk att jag bara höll på att smälla av.
Jag fick be min kompis, mitt i filmen att skjutsa hem mig, för jag stod inte ut.

Hann inte mer än ut ur bilen så började jag böla.
Och det fortsatte jag med från och till, tills jag somande vid 23-tiden ca.

Jag bölade för allt.

För att jag snubblade och tog emot mig.
För värken, för att jag inte "kan" umgås som vanligt, för att jag inte kan GÖRA något av det jag vill... NÄR JAG VILL...
Och för att jag kanske ALLTID ska ha det så här.
Och för att DET kommer jag INTE stå ut med.

Så vaknade jag imorse och hade en diffusvärk...
Och DEN gör jag ALLT för att få behålla idag.

Därav mitt VACKRA yttre idag.

Större gråtpåsar under ögonen, och jag måste ha HÄNGMATTOR som stöd till dom!
Jag har inga synliga ögonlock.
Dom är så svullna att inte ens en ilsken GETING skulle lyckas bättre än mina tårar.
Nä...

Man ska INTE GRÅTA i min ålder!
Iallafall inte LÄNGE...
För det tar DAGAR att se normal ut igen.

Idag är det ju julskyltningen.

Men den skippar jag.
Alla förslag förkastade av mig här :(
Har inte lust att GLASSA runt på stan och visa mitt svullna nylle.
Kanske när det har mörknat, får se.
Men i DAGSLJUS går jag APSELUT INTE ut!

Det blir julskyltning nästa år också och då kan jag springa ut då istället.
Och så känner jag mig lite deppig för det där erbjudandet från Frk Evel och Bolaget också.
Att inte jag kan stå där och sälja :(

Nä, jag och mina KINESÖGON & GRÅTPÅSAR under ögonen, stannar nog hemma idag.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0