Kortfattad.

Idag blir det inte ett långt inlägg.

Jag ska hålla mig kortfattad.
Jag har VÄRK!

Jag VISSTE att jag skulle få det av behandlingen, men att det skulle göra så här ont igen...
Det var jag faktiskt inte förberedd KROPPSLIGT på :(

DET MÄRKS verkligen att jag haft det SÅ LYXIGT värkmässigt, sedan i fredagskväll!!!!!!!

Djävlar.
Jag smäller nästan av.

Men akupunktören sa till mig att VÄRK kommer komma efter behandlingen, och förmodligen efter nästa också.
Om man har sådan värk som jag har, så är det tydligen vanligt.
Sedan efter gång 4 bör det inte värka längre.

Jag biter ihop och hoppas att det känns bättre imorgonkväll, senast torsdag.
För det har ju verkligen varit toppen efter förra behandlingen.

Och jag har fått i mig ÄNNU MER till livs om detta med whiplashen, nerver, muskler, mediciner idag.

Jag behöver inte ens FRÅGA det bara kommer, och han förklarar väldigt bra.
Speciellt också på dom "punkterna" i ryggen och nacken där jag har SVINONT just nu.
Nä, han kan sin sak, DET MÄRKS!

Och han vart väldigt förvånad och glad över att jag hade fått så bra resultat redan efter första behandlingen.
Att jag hade haft mina värkfria stunder vid promenader och soffvila.
Trodde han inte själv, sa han :)

Så har jag haft besök av min bästis och bebis, i två omgångar.
Först någon timme runt lunch och sedan lite senare på eftermiddagen.
Jag stör mig på att jag inte kan lyfta och gulla med sötnosen...
Men vi hade lite kvalitetstid i knät och liggandes i soffan, och sjöng lite sånger iallafall.

Nu ska jag sätta mig och hyperventilera en stund.
Eller köra profylax menar jag, för hyperventilera GÖR jag av smärtan just nu.
Andas in, andas ut...
Sticka lugnt.

P.s.
För alla pysselfantaster och hobbybakare...
Kolla in "Underbaraclara" som jag har lagt in under länkar.
Bra tips på allt möjligt ibland och mysig blogg.
D.s



Kommentarer
Postat av: Tove

hoppas värken går över en del tills imorgon, vore skönt antar jag..!! bra tips på Underbaraclara där :) kram!

2009-11-24 @ 21:35:09
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0