Lördag = bästa dagen...

Lördagar är sedan förra lördagen, min bästa dag!
Varför?
Jo, för det är repris på den BÄSTA serien jag någonsin sett...



Nord och Syd!

Wow, jag sitter FÖRTROLLAD och bara suger in varje minut av denna UNDERBARA serie ;)
Så mycket omöjlig kärlek som det bara finns i seriernas värld.
Och så mycket möjlig kärlek.
Åsso slaveri och krig på det...
Bättre kan det KNAPPAST bli.



Och Orry Main, Patrick Swayze...
Jag ville bli hans.
Men jag fick nöja mig med att han i serien, åtminstone ÄLSKADE en Madeleine ;)



Jag och min sommarkompis Mia som annars skydde tv´n som pesten under sommaren, satt som klistrade vid tv-apparaten varje vecka, under en hel sommar och SMÄKTADE av kärlek.

Fast Mia var kär i Orrys bästis George.
Så´n tur att vi kunde ha varsinn älskling och slapp bli rivaler om samma kille.

Fast nå´t gnabb vill jag nog minnas att det blev ändå...
På temat "VEM av KILLARNA som var SNYGGAST?"
Och där gick ju då våra åsikter isär som sagt.
Men vi hade varsinn iallafall ;)

Jag var typ 13 då.
Nu är jag 38, going on 39...
Och jag sitter FORTFARANDE klistrad framför plattisen och väntar på den dagen Orry ÄNTLIGEN ska få sin Madeleine.
Bara 200 avsnitt kvar ;)

All you need is love...
På tv´n, när man är sjukskriven.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0