Bake you motherfucker!!!!!!!!!!

Nåldynan har äntligen tagit sig till datorn ;)

Startade dagen med frukost:
Kaffe och LUSSEBULLE med SMÖR!
Yummie!

Så var det tidig tid hos akupunktören klockan åtta.
Och idag blev det lite av varje.
Det blev nålar på hela mig, lasermaskinen och så blev det lite KOTKNÄCKNING också!
Inte SÅ angenämt...

Men han påstod att det behövdes för jag var helt låst på vissa ställen i ryggen, så han fick KNÄCKA eller vad det nu kallas.

Det knäckte rejält när han höll på, och jag var rädd att han skulle bryta av ryggen på mig också.
(Det är väl bara det som fattas liksom ;)

Jag gick ut därifrån och vidare till Vårdcentralen där jag skulle plocka upp mitt INTYG från läkaren.

Som skulle ge mig 1000 kr från försäkringsbolaget, ni vet...

INGET INTYG i kassan när jag kom dit.
MORR och jag hade det på känn.
(Gubbdj-vl...)
Jag sa till henne i luckan att jag skulle till Korpen på onsdag också, och då ville jag GÄRNA ha mitt intyg.
Om hon så snällt kunde meddela läkaren det :( ?
Det skulle hon.

Promenad hem, kände inte så mycket i nacken.

Kom hem och åt en LUSSEBULLE :)

Så blev det handel med mamma, lika bra, så var det gjort.
Och sedan...
Började det i sedvanlig ordning börjat värka i nacken.
Men jag börjar lära mig rutinen nu.
Det gör inget för jag VET att det är borta imorgon :)

Vid klockan ett var jag tvungen att gå och sova någon timme.
Jag orkade inte hålla mig vaken, jag var helt slut.

Sambon städade, så det passade ANTAGLIGEN honom bra att LEVNADSPOLISEN tog TIMEOUT under hans ARBETE...

Vaknade och åt mat, LUSSEBULLE (den sista ;) och kaffe.

Nu har jag nog LUSSEBULLAT klart för idag.
Lite synd att jag inte SKA eller KAN baka just nu...
För mina saffransscones är vanebildande.
När jag "hade kommit på dom" förra året, var DET det enda jag åt i flera månader.
I år blir det inga.

Jag får tvinga min mor att sätta en deg saffransbullar istället...
Levnadspolisen beordrar:
Bake YOU MOTHERFUCKER!!!!!! ;)
(Mja, skulle kanske inte riktigt säga så till min mor)

Nu ska jag snart se på YTTERLIGARE en REPRIS av "Projekt Runway" och låtsas att jag inte sett det förut.
Och låtsas att jag ska bli en stor designer själv en solig dag :)

Jo, just det ja...

Fråga på mailen och från sambon...
"Va, inget bloggande om "S.O.S Gäsp" förra veckan?"

Nä, alltså det hände inte SÅ VÄRST MYCKET NYTT...
Och jag vill inte vara lika tjatig som jag är om min whiplash ;)
Fanns inget att skriva om som jag inte redan SKRIVIT om matvraken på brandstationen!
Så jag avstod.

Jag kunde inte komma på ett skvatt som var elakt, snällt ELLER KUL helt enkelt.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0