Pingisproffs...

Ännu en dag är slut.

En riktigt tråkig dag utan inspiration från något.
Som vanligt.

Sambon har jobbat hela dagen och sedan spelat pingis.
Han kom hem 20.45.
Bizzy dag typ, till skillnad från mig då.
Det brukar ju vara tvärtom.
Soffpotatisen har blivit städtant och pingisproffs.
Och jag har blivit soffpotatis.

Ödets ironi.

MEN det är bra att sambon faktiskt äntligen hittat en sport han tycker är kul, OCH faktiskt UTFÖR.
Regelbundet :)

Själv har jag ätit chips.
Inte bra alls.
Min hy kommer inte må bra av det ALLS.
Men nu har gråtheten lämnat mig och jag har blivit sur istället.
Och jag tröstäter salt.
Jippie.
Hudmottagningen nästa.

Jag fattar inte hur jag ska hinna med alla sjukhusbesök, sjukgymnast, neuroteam och försäkringaskassan.
Vem hinner jobba när man har SÅ MYCKET KUL att göra som sjukskriven?
Go figure...

Fast idag skolkade jag ju från sjukgymnasten pga av MENTAL OHÄLSA.

Kanske kan klämma in PSYK också i mitt sjukhusschema.
Kanske MÅSTE klämma in det om detta fortsätter.
Jag tar ett chips till...
Så där ja, och så varvar jag det med lite hudmedicin.
Ett chips, en tetralysal, ett chips, en tetralysal.
PERFEKT!

Nu ger jag snart upp för idag och imorgon blir det ÄNNU MERA SJUKHUSBESÖK.
Men inte för egen räkning utan för sonen.
Han var och röntgade ryggen förra veckan och imorgon är det läkarbesök.
Nu håller jag tummarna för att åtminstone EN i familjen blir/blivit frisk.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0