Bättre sent än aldrig...

Bättre sent än aldrig, några rader, men dagen har varit OND...
I nacken.

Nattens sömn fick inte min nacke att återhämta sig, tyvärr.

Och idag hade jag lovat sonen att gå till bibloteket.
Han ville låna nya böcker.
Har man fått upp LÄSLUSTEN och tycker det är roligt att läsa själv så VISST, klart vi skulle till bibblan.
Jepp.
På bekostnad av min nacke, men skit samma.
Jag får vila HELA nästa vecka, göra minimalt.

Det blev en familjeutflykt.
Jag och sonen gick ner, och sambon och morsan åkte bil ner.
Jag och sonen lånade böcker och sedan fikade vi allesammans:)
Åkte därefter till ÖB och handlade.
La Famillia.

När vi kom hem höll jag på att DÖ.
Men det vara bara att BITA ihop, för sedan hade vi FILM på temat.
Jag fick iallafall sitta.
Still.

Det har varit en mysig avslutning på helgen, men olidligt lång helg för nacken.

Jag förstår nu hur en höna som halshuggs KÄNNER sig...
HUVUDET är skilt från kroppen...
Men man FLAXAR VILT ändå.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tove

Mysigt med familjefika :) Kram på dig!

2009-10-12 @ 15:56:26
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0