Cementerade häckar!

Badrumsrenoveringen...
NOLL hantverkare idag också!

Jag kommer inte ens skriva SUPRISE.
Oops, nu gjorde jag det visst iallafall ;)

Annat jobb eller har dom CEMENTERAT fast häckarna på "Märtas fik" ?
Jag gissar på...
CEMENTERADE HÄCKAR på fiket ;)
Det blir ju inte bara lite jobb gjort, det blir mycket RASTER också har jag MÄRKT!
Men till det kommer jag återkomma en annan dag.

Är det inte det ena jag sågar så är det det andra...

Nacken idag är som dom senaste två dagarna, rätt bra faktiskt :)

Jag har verkligen tagit det lugnt.
Tv, tv, tv.
Nu har jag faktiskt INGET problem med det.
Nu har jag min SPIKADE tv-tablå VARJE dag.
Som jag skrev igår, ju mindre jag gör desto bättre.

Idag tog jag dock en liten promenad på morgonen, runt muren.

Men ingen svettpromenad utan en lugn.
Har NOG ingen feber idag, men känner mig FORFARANDE RISIG!
Djävlar vad ALLT är SEGDRAGET!!!!!!!!!!
Men det är väl som min bästis sa härom kvällen:
"Du är ju så nedsatt hela du, så det är inte konstigt..."
Nä, jag kan bara hålla med :(

Och vad händer MER idag då?
Inget.
Jag ska "bara ta det lugnt" som vanligt.
Tv.

Och vad händer ikväll...
Jo...
Det börjar ju en NYGAMMAL-HAT-ÄLSKA-FAVORIT:
S.O.S Gute!!!!!

Ja, trean har sina Svenska Hollywoodfruar...
Och Kanal 5 har S.O.S Gute.
Lika pantade och BRÄKANDE som en skock...
FÅR ;)

Mina STORA bloggfavoriter att dissa, NÄSTAN jämt.
Förra säsongen.
Det ska VERKLIGEN (verkligen, verkligen;)  bli intressant och se hur många middagar, dassbränder, träningspass, skryttal, översvämningar på gatan, BADPAUSER, dom visar upp i år.
Jag kommer sitta KLISTRAD vid tv´n och skriva ner ALLA tillkortakommanden och KORKADE kommentarer som JAG tycker är intressanta ;)

I år så får jag nog döpa om dom igen.
Jag orkar inte kolla vad jag kallade dom då.
Dom blev ju SMURFAR i "min värld".
Smurf-Brandisar ;)

Vissa kommer jag NATURLIGTVIS ihåg och får behålla sina namn, tex Henke "Tala-tydligt-Smurf" alt. "Bokstavera-tydligt-Smurf".
Men andra kan få nya, TASKIGA namn.
Jag VÄSSAR pennan.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0