Jag har tänkt idag.

Idag har jag tänkt.

Sambon och jag har pratat.
Och bestämt mig för att jag ska bli försiktig.
Som jag inte tänker gå in på här.

Men FÖRHOPPNINGSVIS kan jag skriva om det när "vinden har vänt".
Men klarspråk passar jag mig för ;)

Det finns VISSA saker jag bara kommer ta med mina vänner nu.
Håller det endast i slutna rum.
Blir nog bäst så.

Lät HIMLA KRYPTISKT och spännande det där ;)

Idag har jag spenderat tiden framför tv´n.
Jag har som jag skrev imorse, ONT.
Och så har det regnat hela dagen så jag har inte kunnat gå ut och gå.

Det är ju kallt som fan, så jag måste ha en tjock jacka och sedan regnrock på det.

Funkar inte med whiplash-nacke som ni förstår.

Annars är det ju parollen:
"Det finns inget dåligt väder, det finns bara dåliga kläder", som brukar gälla för mig.
Men inte för Madde med whiplash, som sagt.
Djävla öken.
Alltså var det bara tv-alternativet kvar idag.

EN HANTVERKARE dök upp efter lunch och har jobbat i badrummet sedan dess :)

WOW!!!!!!!!!!!!
Jag är dock förvånad att han inte gått hem ännu.
Klockan är ju snart 16 och det är fredag ;)
Han sticker nog snart.
Ja, jag tror fan att det blev tyst, JUST PRECIS NU.
Klockan är 15.58.
Då har han slutat TVÅ MINUTER förtidigt.

Det kom en annan gubbe förbi idag också.
Golvgubben.
Som LOVADE att han skulle dyka upp här på måndag och fixa golvet.
Vi som lever och bor här, FÅR VÄL SE.
Vi är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skeptiska nu, att vi är MARINERADE i skeptisism ;)
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0