Två pinnar som...

Jag har fått mail :)

Som jag måste delge mina övriga läsare.
Och det var appropå mina pinnar som jag fotade i förra inlägget.

Jag citerar:
" Hörrudu du, jag tycker inte att det ser ut som den ena pinnen klättrar över den andra.
Jag tycker det ser ut som om dom knullar!
Två vandrande pinnar som har knullar, mitt i gatan.
Doggystyle. "

Behöver jag skriva att jag skrattar...
Jättemycket!

Jag säger som jag alltid gjort, ett citat JAG har snott från någon klok ;)

KONSTEN LIGGER I BETRAKTARENS ÖGA!

Jag tyckte det såg ut som att pinnarna tävlade och den ena klättrade över den andra...
Du/mailaren, tyckte att det såg ut som två vandrande pinnar som hade...
Sex.

Ja, det ser faktiskt ut som det OCKSÅ ;)
Pinn-Porr på HÖGSTA NIVÅ.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0