Viljan, anden och orken...

Viljan, anden och orken har lämnat kroppen!

Jag är så slut idag att jag nästan vill gräva ner mig i jorden för gott...
TYVÄRR så måste jag åka och handla idag.
Jag har INGET ÄTBART hemma och har skjutit upp handel sedan i söndags.
Har liksom inte orkat.
Så idag måste jag och min personliga assistent Morsan,  åka och handla.

Sen måste vi fixa grejer till duschen och en blandare till handfatet.
Orkar verkligen inte men...
Måste dock göras, OM dom får fart här imorgon.

Låter inte klokt att dessa två, små ärenden får mig att bara vilja gråta och känns FÖR mycket.
Nä, fy fan vad jag är trött på det här.
Och på den här berg&dalbanan i humör och värk.
Nu ska jag ta en dusch och ladda inför eftermiddagens utflykt.

Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0