Dagens " Att göra" är avklarad!

Jaha...

Dagens "Att göra" är avklarat!
Jag har varit hos sjukgymnasten och det var NÄSTAN så jag inte hann med det...
I mitt SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ späckade schema ;)

Nä, men det kändes bra.
Så mycket sjukgympa blir det inte än så länge, men det blir snack och att vrida lite på huvudet.
Jag slapp att göra "framåt" & "bakåt" rörelsen idag.
Det är oftast den som triggar igång JÄTTEVÄRKEN ALLAN!

NYA UPPGIFTER att göra här hemma.
På det sjukgymnastik-schemat är nu ordern:
Snabbare takt när du är ute och går!
Blodcirkulationen ska bli bättre ut i musklerna.
Förlänga promenaden om det går.
Jahapp...
Uppfattat!
Ok.
Fasen vad segt, men ok.

Jag var också och pratade med min chef.
Jag förklarade läget och sa att "får jag bestämma" så måste jag vara sjukskriven längre.
Jag måste få tänka på mig själv och min framtid och vara egoistisk här!
Jag kan inte börja jobba ännu.
Hon förstod FULLSTÄNDIGT och inga problem alls.
Jag skulle ringa henne igen när jag väl pratat med doktorn.

Det som DESSUTOM var så DJÄVLA SKÖNT...

Det var att det finns TVÅ vikarier som vill jobba, och kan jobba!!!!
Iallafall sa min chef det.
Jag kände DIREKT att den där paniken jag har...
Att jag belastar mina arbetskamrater genom att gå hemma och vara sjukskriven i "evigheter", kan jag bara lägga åt sidan.
Det FINNS folk som jobbar åt mig!!!!!!!!
Hurra.
Iallafall EN liten sten som lättade runt hjärtat :)

Osså har jag fått FRIKORT!
Vad säger ni om det va???
Rena rama LYXEN för FAN ;)
På 3 och en halv vecka så har jag REDAN fyllt upp min kvot ( betalat en djävla massa pengar ) för att få frikort.
Helt fantastiskt!
Jag har på några läkarbesök, röngten och sjukgympa blivit BETALNINGS-OBEROENDE.
Nu kan jag alltså LUGNT gå till läkare och sjukgymnasten HUR MYCKET jag vill och det kostar mig inte en spänn.

Dagens "Heja" blir :
Heja Frikortet ;)
Ja, INTE ALLT är mörkt som ni märker ;)
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0