Igår var en BRA dag!

Igår var faktiskt en BRA DAG!!!!

På det stora hela.
Enda ÖKET var att jag gjorde mig till, och gjorde piroger till middag igår...
Och när jag skulle lyfta och hålla på med plåtarna fick jag ont.
Men det var klockan 16.30 på eftermiddagen så det var HELT OK då.
Och det var inte så ont att jag inte stod ur med det, som i söndags.

Alltså känns måndagen som en bra dag!

På kvällen såg jag dessutom ett mycket roligt program!
Jag skrattade så jag höll på och dö här i soffan.
"Roast på Berns".
Jag hade lite så där tveksam inställning till det hela, med tanke på det där "Grillat" som sändes på Ettan eller Tvåan i vintras.
Det var ju URKASS, minst sagt.
Jag och sambon såg typ 1½ program, sen sa vi:
Nä, FY FAN vad dåligt.

Men"Roast på Berns" var däremot så djäkla kul.
En komikerkändis som blir häcklad av andra komiker, och sedan får ge igen själv.
Jag satt uppe själv, sonen och sambon sov, och tjöt av skratt.
Inte en ÖGONVRÅ var torr ;)
Jag har fått ett nytt favoritprogram :)

Det som har hänt idag...
Är inte mycket.
Jag har gått min promenad, väntar på att läkaren ska höra av sig ang sjukskrivningen.
Och...
Så ska en Försäkringsgubbe komma och kolla vårat badrum!
Jippie och Blä.
Äntligen och Hur kommer det att gå.
Jag återkommer när jag orkar skriva, nu har jag lite ont.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0