Jag trodde sjukgymnasten försökte säga mig något...

Jag har varit hos sjukgymnasten.

Och idag var det riktigt TREVLIGT som omväxling ;)
Nä, men jag slapp sitta på den där BEDRÖVLIGA besöksstolen.
Den är lika med MORD för min nacke kan jag säga.

Jag föreslog en PROMENAD idag!
Och så blev det.
Lite OKONVENTIONELLT grepp att gå ut och gå tydligen, men ut gick vi.
Vi gick i Korpenområdet.
Och jag slapp känna mig stelopererad efteråt :)

Jag babblade på i vanlig ordning och berättade om min HEMSKA förra vecka.
Och att jag burit blommor och duschat av dom.
Plus en massa annat...
Som jag behövde lätta mitt hjärta om.
( som jag skrivit förut, han är ju inte bara min sjukgymnast, han är min psykolog också ;)

Iallafall så går vi där.
Och jag har liksom BÖRJAT vårat samtal med att säga:
"Alltså nu får du inte tro att jag är helt galen... (Nutcase, för att vara exakt)
Jag är faktiskt HELT NORMAL, men... "
Bla, bla, bla...

Helt plötsligt ser jag att vi går rakt mot Psykiatriska kliniken.
"Eeh, du var är vi på väg?
Jaha, FÖRSÖKER du tala om något för mig här eller?
Tycker du att jag har SÅ MYCKET problem att jag platsar bättre därinne???"

Och så började vi skratta...
Han försäkrade mig att det var INTE hans tanke att "slänga" in mig på psyk.
Vi bara RÅKADE gå in på JUST den vägen...

Jo TJENA, säger jag bara ;)
Jag är väl inte dum heller...

Nädå, skämt & sido, men det kändes bra idag.

Jag har INTE sabbat något genom att jag fick frispel och duschade blommor, sa han.
Även om jag har haft värk sedan dess.
Jag tror mycket har och göra med att jag blir deppig av hela situationen också i veckan som gått.
Jag tycker ju att det går FÖR sakta.

Men inget är KÖRT enligt Motomoto, så då litar jag på det!
Humöret STEG tack vare det :)
Och IGÅR trodde jag att det skulle bli en GRIN-DAG idag.
Men det blev det alltså inte.

OCH jag fixade att gå ända till "CHOKLADVILLAN" idag.
SNÄCK är inte långt bort nu :)
Värken är dessutom bättre/mindre idag.

Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0