Mördar-Onsdag!

Igår var det MÖRDAR-ONSDAG!

Jag hade så ont efter att jag varit och hämtat upp min sjukskrivning och suttit på p-möte...
Och på det gått hem i FEL SKOR...
Att jag höll på att avlida!!!!!!!!

Jag trodde NÄSTAN att svininfluensan var på ingående, för hela min kropp brann.
Inte bara nacken och huvudet, utan hela jag.
Fy för i helvete, min självbehärskning här hemma gick på ren JÄRNVILJA, kan jag säga.

När jag gick och la mig tänkte jag:
Jag vill inte vakna upp till detta helvetet imorgon igen!!!!
Och det slapp jag.

Nä, jag blev överansträngd så det hette duga igår.
Idag har har jag "vanligt ont".
Och nu skall jag gå ut och njuta av solen.

Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0