Persbrandt, Kaninen och Marknad!

Igår...

"Nyheten" kablades ut för "världen" att Persbrandt har köpt hus i Ygne...

Men han ska tydligen inte bo där hade hans sambo även gått ut i media och sagt.
Det ska vara ett arbetshus...
Yeah right...
Om man köper ett hus för 4-6 miljoner ska man väl inte bara arbeta där???
SÅ rik tror jag inte Micke Persbrandt är så att han bara ska ha ett "jobbhus".
Vad ska dom jobba med där isåfall undrar jag?

Nya HUNDRADE filmen om Beck eller?
Kanske det är så att Micke ställer väl sådana krav om han ska fortsätta spela Gunvald, att han BARA vill vara i ett hus och spela in?

Skit samma, JAG kommer inte smyga i buskarna och spionera på Micke i Ygne iallafall!
Risken finns ju att MORSAN gör det...
Hon med sin...
Stora beundran för Gunvald Persbrandt ;)
( Läs BESATTHET ;)

Sambon sa igår :
"Jaha, nu kommer Carina sälja Söderväg och köpa hus och flytta ut till Ygne!"
Ja...
Han har nog rätt.
Vi kanske står utan bostad här snart ;)

Så till våran GALNA KANIN!
Han tror nog att han är en HUND!
Han har inte fattat att han är kanin tror vi...

Idag.

Sonen hade en ballong som han bollade med i matrummet.
Kaninen for ut som ett skott ur sin bur och började jaga bollen.
?????
Vi fattade ingenting.
Han hoppade, bet, RUSKADE ( som en hund som har en boll i munnen), skakade, jagade, försökte krypa under ballongen och bollade med ballongen.
Vi höll på att bryta ihop av skratt, han var så himla rolig.

Akta, sa jag, ( mellan skrattattackerna) han kan bita sönder den och då kommer han få hjärtsnöprt.
Kaninen BET HÅL på ballongen, rörde inte en MIN utan fortsatte bara tugga och slänga med trasan.

Vår kompis dotter kom.
Vi blåste upp nya ballonger och Leo körde samma cirkus igen.
Ungarna tjöt bitvis av skratt.
Han är som sagt galen och måste ha missuppfattat att han inte är en hund!!!
Lite bilder, ska lägga in en film när jag filmat hans lek...











Här försöker han liksom rulla under ballongen...



Han bet sönder tre ballonger.
Brydde sig inte ett dugg.
Han är tuff och knäpp ;)

Så har vi varit på marknad idag.
Kräklingbo marknad.
Det var jag, sambon, sonen och våran kompis dotter.
Det har varit en URMYSIG DAG, men nu har jag ont kan jag meddela.
MEN...
Det var det värt.
Jag kan inte bara sitta här och MÖGLA bort.

Vi har köpt marknadsgodis, tittat i stånd, träffat folk, köpt hamburgare som vi avnjöt i solen, tittat på en tjur som bar runt på barn, kaniner m.m.
ALLT som hör en marknadsdag till.

En kanondag med familjen, PRECIS vad vi behövde.
NU ska jag sätta mig i soffan och softa.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0