Skitdag!

Idag har det varit ett riktigt bottennapp till dag :(

Fast det började bra.
Jag gick promenad och tog mig till Snäck och tillbaka.
Jättebra, och jag var helt slut när jag kom tillbaka.
Ont i hela kroppen, träningsvärk.

Kände inget av nacken, men det var antagligen för att jag sådan himla träningsvärk.

Så hade någon spillt björnbärssylt på mattan i köket...
Och på golvet och jag blev inte glad...
Björnbärssylt är ju ett bär som knappt går att tvätta bort.
Fläckarna blir inte fina.

Jag tog ner mattan i källaren och på med fläckborttagningsmedel.
Upp och torkade golvet i köket.
Jaha, så var det klippt igen.
Jag har haft värk sedan dess och känner mig SÅ DJÄVLA deppig nu alltså!!!!!!!!!
Det här kommer aldrig gå över.
Jag vet inte vad jag ska göra.

Så blev jag så himla besviken på sonen och hans beteende senare på dagen.

Som skulle "föreställa skämtsamt".
Ibland då lockas beteenden fram som inte ÄR OK!
Det blev allvarssnack, skäll, "straff".
Summan av kardemumman för sonen, blev att det vart LEKFÖRBUD RESTEN AV DAGEN efter klockan 16.00.

Och så tänker jag så här :

Leka två stycken = OK
Leka tre = GÅR EJ
Leka fyra stycken eller fler = OK

Men leka TRE, det blir ALLTID TJAFS, så det är det färdigt med från och med NU!!!
Spelar ingen roll i vilken konstallation som sonen leker, med vilka vänner, men TRE FUNKAR bara inte!
Fy tusan :(

Och jag började grina för att jag hade ont som fan och sonens taskiga inställning.

Hjälpte inte att sonen bad om ursäkt, jag tyckte det blev en bottendag med allt kombinerat!
Nä, ibland undrar man hur man har lyckats med sin uppfostran faktiskt.
Jag känner mig som världens TRASA och misslyckad morsa!
Jag hoppas på en bättre dag imorgon.

Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0