Vilken skitdag!

Vilken djävla skitdag!

Ungfär 100 steg tillbaka i smärtväg.
Positiv igår, nära sammanbrott idag.
Just nu känns det inte som jag är ett dugg närmare att kunna börja jobba.
Någonsin.

Känns ju bra nu när det är OMORGANISATION på G.
Jag hoppas verkligen jag är frisk innan detta byte sker.
Annars blir jag väl arbetslös.
Blir jag väl troligen ändå :(

Jag tog iallafall en dusch innan jag skulle gå till frissan.
Vart ju helt genomsvettig av att sitta på mötet.
För att jag hade så ont.
Hos frissan blev det jobbigt.
Inte för att hon var klantig och ryckig, tvärtom, hon var väldigt mjuk...

Men jag spände mig något fruktansvärt för att jag var rädd att det skulle göra ont...
Så jag fick ännu mera ont bara därför.
Jag var nästan svimfärdig av smärta när jag gick ut därifrån.
Återigen, helt sjukt.

Sedan dess har jag bara suttit i soffan och sett på tv.

Solen har lyst, varmt som fan...
Men jag har suttit inne och glott på tv.
Morsan ville ut och ta ett dopp om hennes öga var bra efter hennes läkarbesök idag.
Ögat var bra, förutom glaskroppen som är löst.
Men den ska "fastna" igen tydligen.
Jag var inte upplagd för bad.
Jag vill skriva ett fult ord här nu, men jag avstår.

Tv´n ja...
Enda höjdpunkten är faktiskt Canal +, våra filmkanaler.
Dom visar verkligen Madde-filmer.
Inte bara Hollywood-dravel.
Idag såg jag en film som hette "Junkie-tv."
En film / videodagbok av en känd, amerikansk, tv-man.
Som jobbat som reporter, nyhetsankare, korre och som sedan 14 års ålder filmat sig själv.
Sitt liv.
Sin familj.
Sitt knarkande.
Jättebra OCH tragisk dokumentär.
Men som faktiskt slutade lyckligt.

Men jag DÖR faktiskt här hemma nu!
Jag kan inte göra ett skit.
Inte ens...
Inte ett skit.

En månad till och ni hittar mig på Funny Farm sittandes, skrikandes som en galning, i ett madrasserat rum!
Jag lovar.

Imorgon är det PROVOKATIONSRÖNTGEN kl 15.00.
Dvs jag ska röntgas när jag rör på nacken.
Ser jag INTE framemot ska ni veta.
Det kommer nog göra MER än djävligt ont.

Jag ger upp för idag.
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Stackars dig Madde!!!!

jag lider med dig, måste vara ett helvete.

jag kommer gärna och hälsar på någon dag om du orkar

Mitt liv är berg och dalbana inombords i allafall.

2009-09-02 @ 21:06:11
Postat av: Bloggaren Herself

KOM när du vill, du är SÅ välkommen :)

Kramis

P.s. Idag, torsdag, är det lite bättre.

Verkar vara "varannandags-skit-dag" här. D.s.

2009-09-03 @ 11:45:33
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0