Äpplet faller inte långt...

Äpplet faller inte lång ifrån trädet...

Tillåt mig presentera SONENS EGNA små seriestripes :D
Och sambon kommenterade:
"Ja där ser du älskling...
Han har fått sin ironi från dig."

Ja, jag kan bara hålla med!
Han är TIO år och VASS som tusan ;D
Så låt mig presentera SONEN seriehumor:



Nä, jag har aldrig tid...
Jag BARA sitter och "Facebuckar"!
TUR att sambon finns ;D

Och så Mammagiraffen:



Ja, jag ÄLSKAR verkligen både rosor (?) och radiobilar!
Verkligen...

Och så sonens version av "Familjen":



Sonen tycker UPPENBARLIGEN att jag spenderar mycket tid vid datorn just nu ;D

Men ÄR han inte duktig min lille sötnos?
Jag är SÅ stolt!
Jag har naturligtvis FRÅGAT sonen om jag fick lägga upp dom här.

Och så visade jag morsan mina seriestripes.

Hon skrattade så hon blev tårögd och sa:
"Det ser ju PRECIS ut som oss!!!
Men varför har JAG krona på huvudet?"

För att du är DROTTNINGMODERN såklart!
Du är ju äldst i "klanen Österholm" Österholm här på Southway.
Då blir du "Sunny-Queenmom".

Och när hon såg sig själv och moster Puff, då var succén ett faktum.
NU ska jag jobba vidare på MIN nya serie ;D
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0