Berg...

Nä, sömn hjälpte inte idag heller!

Jag vaknade imorse och värken är kvar.
Det bränner som eld och värker ända ut i andra axeln.
Jag försöker ärligt talat hålla modet uppe och inte bryta ihop ännu men...
Jag vet inte hur länge det kommer hålla.

Nu har jag varit "bortskämd" med att kunna göra ALLT VANLIGT och vila bort smärtan.
Det är inte dagens status.
Jag har bara gått upp, fikat, läst tidningen och sett på tv.

Och nacken värker som om jag FLYTTAT ETT BERG!

Kanske jag har, men jag har å andra sidan haft 1½ månad med "vanligt liv" igen.
Det har varit SÅ SKÖNT!!!!
Nu vill jag INTE sitta här som en djävla handikappad "Gnäll-å-gråt-måns" igen.
Ja, jag får väl se vad som händer med lite vila.
Nu lägger jag ner skrivandet för jag har VERKLIGEN tappat SUGEN.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0