Besviken på mig själv!

Idag är jag riktigt besviken på mig själv!!!!

Inte ens riktigt, utan SÅ IN I HELVETE besviken!!!!
Igår, jag hade ju värk nästan hela dagen pga av vårat städbråk.
När jag kom hem efter jobbet var jag alltså väldigt virksugen för att jag inte kunnat virka på nästan hela dagen.
Det blev två timmars virkning, sen var jag supertrött.
Men DÅ började jag läsa mönster och blev helt plötsligt pigg igen och det är ju den effekten mönster brukar ha...

Hoppade i säng vid 00.30-tiden och började läsa på min nya bok, "Maskrosbarn" och den är ju ytterligare en slukarbok...
Så när jag tittade på klockan sista gången var hon 02.15, och så vart det SNARK!!!

Vaknade i morse klockan 07.15 (ännu en natt med för lite sömn...) och det VÄRKER som fan i nacken!
Och jag behövde inte inte ens fundera två sekunder på varför...
Jag har glömt gabapentinet IGEN när jag skulle gå och lägga mig!!!!!!!!!!
Satan, satan, satan, satan!
Ja, djävla skit!
FAN!

Hur slarvig får man bli?
Jag blir tokig och besviken på mig själv.
Grejen är att orsaken till detta slarv beror förmodligen på att jag tagit bort min "medicinlista".
Jag skrev ju upp och kryssade i vid varje medicinintag ända tills för en vecka sedan, för DÅ tyckte jag att jag hade VANT mig och fått RUTIN på min nya livsvana :(
Men uppenbarligen INTE!
Jag har glömt medicinen häromnatten, bråkat igår och GLÖMT inatt igen...
Det blir LITE för mycket VÄRK för att jag ska stå ut just nu.

Jag har blivit för bortskämd med att vara värkfri, så nu står jag inte ut med för många dagar på raken.
Det TÄR.

Ja, jag har ingen annan än mig själv att skylla på och det blir ingen promenad i solen som jag tänkt mig.
Det blir vila och virkning nu på morgonen.
Den lilla Petita väskan kommer bli klar idag, jag har gjort grovjobbet, nu är det bara finputsningen.
Och jag kommer virka trots värk, jag måste distrahera mig.

Sen åker jag och morsan och handlar och hämtar min LILLE ( ok, halvstora ;) SOLSTRÅLE SONEN!
Det blir eftermiddagsmys och jag hoppas att nacken är ikapp tills dess.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0