Började dagen med en puss!

Idag började jag dagen med att pussa på sonen!

Han är ju hos sin pappa men kom förbi och hämtade fotbollsskor innan skolan.
Jag pussade och pussade och pussade och pussade i vanlig ordning...
Och sonen ville tillslut avbryta ;D
Jag hann väl med att byta några ord också sen pös han iväg med Bonus-mams.

Sen blev det lite frukost och ryddande här.

Så ringde jag min kusin, vi hade bestämt "Promenad ihop" idag.
Vi möttes upp och sen gick vi till Årsbergska(? stavningen) hagen/Snäck och tillbaka.
Underbart.
Jag har inte gått den vägen på hela vintern, det har ju varit omöjligt med nacken och all snö, men idag gick det finfint :D
Som sagt, det var ett underbart promenadväder och när vi fick vinden i ryggen på hemvägen och gick vig havet...
Då var det faktiskt VARMT.

När vi kom till Stora Torget så var jag nästan uttorkad.
Kollade vattenkranen som står vid Rosengården, men den har kommunen inte satt på.
Det var bara att bita ihop och skita i törsten.
När jag väl kom hem drack jag näsatn en halv liter vatten rakt upp och ner.

Nu sitter jag i soffan och...
Virkar :D
Det är min HANTVERKS-MYS-VECKA denna veckan.
Jag pysslar och tar det lugnt.
Det blir ju jobb til helgen så, lugna gatan råder.
Återkommer lite senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0