Feberfri!

Idag är jag feberfri!
Hurra!

Min plan håller, då kommer jag vara ganska pigg i Påsk :D
Och jag luktar så mycket vitlök att jag KNAPPT står ut med mig själv.
Jag har borstat tänderna 2 ggr idag, jag smakar ändå vitlök i munnen.
Magen är som en ballong.

Igår, innan jag la mig så gjorde jag ännu mer vitlökssmör.
Rostade två mackor.
Åt.
Två vitlöksklyftor i smör till, ihop med den jag åt till middagen så blev det sammanlagt TRE vitlökssklyftor.
Jag stod knappt ut med mig själv när jag la mig, jag mådde illa.
Det märktes inte ens att jag borstat tänderna när jag la mig.



Sambon ska vara glad att vi INTE låg i samma rum.

Idag är det som sagt INTE mycket bättre med andedräkten, jag har vitlökssmak i munnen fastän jag inte ätit någon vitlök sedan klockan 22 igår, så idag blir det nog ingen vitlök.
Jag tror jag är botad nu ;D

Jag ska virka lite, vänta på att min bästis kommer förbi, kanske gå och ta en fika med delar av släkten efter påskmarschen.
Att gå med i marschen idag gör jag inte, det var närmast DÖDEN förra året.
Och iår har jag ingent barn, han är hos sin far och dom ska åka iväg i eftermiddag.
Men kanske en fika, så vi får se.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0