Hula Hula...

Hörde jag ett Hula hula-HALLELUJA??

Ja, iallafall från MIG hörde jag det.
Sjalen ÄR KLAR!
Eller iallafall NÄSTAN.
Jag ska bara sätta fransar på lite mindre är sista halvan, sen så är den HELT finito.
Men i praktiken är den ju färdigvirkad.
Jag har virkat SUPERSAKTA och varit supernogrann.
Kollat varje varv noga.

OCH...
Jag har kört lite "eget vodoo" varje gång jag satt igång och virkat idag.
PRATAT med den och sagt:
Nu krånglar du inte, vi vill BÅDA slippa varandra eller hur...?
Jo, det vill vi.
Så SJAL-TROLLET, håll dig borta.

Och...
Sjal-Trollet har hållit sig borta.

Jag har dansat...

Hula Hula, bara för att fira liksom ;D

Vad har annars hänt?
Inget då såklart, jag har KONCENTRERAT MIG.
Sonen lekte med sin kompis hela dagen och sen stack dom på kalas.
Och sen kom sonen hem, sent.
Sambon...
Ja, han kom hem från sitt extrajobb, duschade och la sig i sovrummet.
Har knappt sett han sen dess.
Och nu sover han.
Kul liv vi har.
Fast vi trivs.
Tydligen ;D

Ja, imorgon återkommer jag med lite bilder på sjalen OCH...
(himla många OCH på liten text)
Jag...
Kommer LEKA Janne Josefsson imorgon.
Ni ska få RYKANDE färska, LÄBBIGA NYHETER från VERKLIGHETEN.
Inget trams nu, utan på riktigt faktiskt.
Ni kommer förmodligen tycka det är lika hemskt och äckligt som jag tyckte idag.
Jag ska ta med mig en kamera och dokumentera.

Det blev en riktig CLIFFHANGER á la Dallas här nu.
Vi ses imorgon.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0