Tappa tänder...

Och påsken bara fortsätter med underbart väder!

Herregud, jag gick ut och kollade termometern nu: 18 grader!
Och jag pratade med min kusin i Sanda/Björkis och dom låg på bryggan och njöt.
Med kläder på naturligtvis, men ändå...

Jag funderar på hur jag ska lägga upp min dag här och det blir nog lite pyssel.
Dels , fixande i min lilla bod, jag kanske ska HA ÖPPET :D
Nu börjar jag ju jobba den här månaden så det känns som om jag kan ha öppet då.
Jag ska nog kolla lite i min verkstad och se vad jag behöver fixa med INFÖR ännu varmare väder, när jag kan börja HUSERA där igen.
Kanske att jag ger mig ut på en liten Hällarna-promenad.

Ja, lite fix och trix blir det allt!

Sen är nog planen att vi ska gå ut och äta påskbuffé på Nunnan med lite släkt.
Inge fix o trix med PÅSKMAT för oss iår alltså.
Väldigt skönt, och vi får se om vi får plats 10-12 pers.
Kanske redan är uppbokat, vad vet jag.
Annars får vi hitta på något annat!
Det löser sig väl.

För övrigt drömde jag en mardröm när jag vaknade idag.
Jag drömde att jag tappat en av mina framtänder, och fler tänder var lösa!
Fy.



Men...
När jag googlade på DRÖMTYDNING av "att tappar tänder" var det positivt!

"Man står inför stora förändringar i livet, det ska tolkas positivt, även om det kan kännas skrämmande och omvälvande först."

Jaha, men det kändes ju ganska spännande då, och går kanske stick-i-stäv med mina kommande, nya FUNDERINGAR och åtaganden.
Som skrämmer skiten ur mig, men är OTROLIGT spännande!!!!!
Och kul!

Ja, så då var det ju en bra dröm så här i efterhand, även om det inte kändes så när jag stod där i drömmen med en tappat tand.
Nu, ut i luften.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0