Jobbat!

Vilken LYX...

Jag har varit och jobbat igen, och jag bara ÄLSKAR det, det finns inget bättre :D
Att få gå till jobbet och känna sig HEL som människa, är den bästa medicinen man kan få.
Jag känner mig priviligerad, jag har gått igenom HELVETET och kommit ut på andra sidan någelunda oskadd...
Och jag KAN gå tillbaka till mitt vanliga jobb, till mina vanliga arbetskompisar, det är LYX!
Så är det bara.

Fick skjuts av mamma för vi var ju på Jysk innan jobbet, så jag kunde köpa två kuddar att ha som stöd i soffan där.
Jag hittade 2 st huvudkuddar, jättemjuka för 149:- för två.
Och så två örngott för 30:-
Jag ska spara kvittot och se OM någon kommer ersätta mig...
För MIN EGEN rehabelitering på jobbet.
Försäkringskassan eller Omsorgshuset...?

Dom kan ju vara glada att dom slapp köpa en fåtölj iallafall ;D

Men jag kan säga i ärlighetens namn, jag sitter inte jättebra i den soffan, MEN DET GÅR!!!!!!!!
Jag har iallafall fixat kuddar nu och det kostade inte jättemycket men...
Jag kan faktiskt tycka att jag inte ska behöva stå för det ändå.
Eller är jag sniken nu?
Vi får se, jag LÄR garanterat ÅTERKOMMA vad dom respektive UTVALDA svarar ;D

Nu ska jag gå och sova.
Jag är trött och imorgon ska jag upp tidigt och ut om motionera.
Sticka lugnt.

P.s. Sambon var inte heller så IMPAD av min PROFFSIGA psykologs uttalanden idag.
Han uttryckte sig typ:
"É hon dum i huvudet eller?
Hur fan kan hon säga så där?"
Ja, det kan man ju VERKLIGEN undra... D.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0