Leif GW...

Den tänkta limpan blev...

Fruktfralla.
Trots sirap, russin och kryddor så blev det det inte bra utan rågmjölet.
Den går att äta visst, men det är fralla med lite smak och frukt.
Det blev ingen höjdare med andra ord.
Rågmjölet är välkommet tillbaka till nästa limpa ;D

Annars har jag gått från statusen:


Carrielisious...

Till:



Leif GW Persson!
Jag ser nog VÄRRE ut faktiskt om jag ska vara ärlig.
Han behöver bara BH till sina påsar, jag behöver HÄNGMATTOR!!!!
Härdsmälta vad gäller MYCKET och nacken här på kvällskvisten.
Gråt och samtal med två vänner.

Den ena sa:
"Det är bara ett bakslag, det KOMMER BLI bra igen..."
Ja, det är bara så djävla jobbigt med fucking djävla nack-bakslag.
Men jag sög ändå åt mig som en svamp.
Det känns bra att höra det från någon annan, så slutar man älta en stund iallafall.
Och jag slutade gråta.

Och det är annat som hänt, som jag inte kan skriva om här, som gör att det förmodligen blir värre också.
Mycket värre.
Inget jag gjort fysiskt, utan saker som hänt närstående skulle man kunna säga.
Och det känns überüberjobbigt.
Tungt som satan och svårt att släppa tankarna på.
Så förtillfället har jag ramlat ner från berget och med huvudet rätt ner i dypölen igen.



Hurra.
Livet...
Gör att jag ser ut som Leif GW Persson, illa, mycket illa...
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0