Minfält...


Det blev ingen kamera idag...

Jag känner att det är bäst att vänta av ett tag till med mina pengar.
Börjar jag slösa på dom nu, och så visar det sig att jag kommer behöva dom framöver...
Nä, jag avvaktar, kameror finns det gott om, inte rehabeliteringspengar.
Jag ska vara ordentlig.

Idag sov jag länge och vaknade med känslan.
Grrrrrrrrrrrrr...

Jag är döförbannad.
Fastän jag precis vaknat.
Och förstod DIREKT, för en gångsskull:



Alltså, jag undrar verkligen om JAG är den enda människan i hela världen som har en djävlig PMS?

Möjligt att jag undrat det förut här på bloggen, men jag blir LIKA förvånad varje gång jag får pms och dessa MONSTER-KÄNSLOR dyker upp.

Jag skulle liksom UTAN att tveka kunna ingå i en soldatgrupp på väg ut i djunglen Colombia som ska förinta en knarkfabrik.
Jag skulle LÄTT kunna låta kulsprutan bara låta "Raa-ta-taaa-ta-taaa-taa" när vi hittat den skyldige KNARKKUNGEN och hans HEJDUKAR.

Eller för den delen jobba med att avrätta PEDOFILER under pms-tid.
Sätt in mig i katolska kyrkans smutsiga affärer t ex, och jag skulle vara SÅ effektiv som BÖDEL.
Skulle inte tveka en sekund där heller.
Fast DÄR hade jag nog velat utföra TORTYR först, innan döden...

Ja, ni ser, det är SVÅR pms om man ens kan FANTISERA i att få bli så våldsam.
Jag som är så SNÄLL annars ;D

Jag brukar säga att innan jag fick barn och hade PMS så kände jag mig, på den tiden, lite nedstämd av pms:en.
Efter barnafödandet har det eskalerat till ett temprament som innefattar en ILSKA som är LIVSFARLIG!
Jag blir galen PÅ ALLT.
På fel ton i ett samtal.
Om ett glas står FEL i ett skåp.
Om det inte går fort nog när jag bett om någon tjänst.
Om det ligger en brödsmula på golvet, och letar som en rabiessmittad hund efter den skyldige!!!!

Ja, typ vad som helst.
Jag har FÖRMODLIGEN bloggat spaltmeter i detta ämnet, och jag blir så fundersam på VARFÖR jag blir så ARG.
Och här hemma...
Det blir ju minst sagt som ett MINFÄLT.



Men, inte mycket att göra åt.
Jag ska VERKLIGEN behärska mig och försöka hålla mig undan från...
Världen ;D
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0