Omväxlande!

Det är inte bara JAG som är omväxlande idag, utan även vädret.
Klockan 07.00 idag:



Överraskning, mhm...
Jag var chockad och blev sur.
Klockan 14.30 idag:



Sol och vår igen!
Hurra :D

Så hoppar vi över till MIG då.

Jo, jag har pendlat väldigt här i känslor.
Det har gått från SKIT, till bättre, till BRA, till DIPP ner igen, till OK.
Jag har spenderat tid framför datorn och inte gjort jättemycket.
Det blev inga kakor för telefonen ringde, så kom baket av sig.
Kanske bäst ändå...

Gick en promenad till sonens skola och hämtade honom, och på vägen hem gick vi in på Saharas klädloppis, och mår man lite skit, vad piggar upp om inte FYND????
Jag fyndade:



Ett par ÄRTGRÖNA plastöronhängen för 30 pix.
Kommer ju matcha min ÄRTGRÖNA väska, när jag nu har gjort den ;D
Jag blev dökär.

Och appropå väskan som jag gjorde härom dagen...
Mamma blev ju OXÅ dökär i den och ville ha en i beige.
Oki, beige, ja, kan jag väl fixa, sa jag då.

Idag kom hon uppstörtandes och hojtade (trots att jag satt i telefon):
"Madeleine!!!!!
Du MÅSTE göra en virkad väska i rosa som ska vara klar om 2 veckor!
Jag ska på uppvaktning till XX och hon ÄLSKAR ROSA, jag vill att du gör en i rosa, OK?"

URSÄKTA, jag sitter i telefonen...
OCH jag kan inte RÖRA mig just nu pga av VÄRKEN you know...?
Så vi får se, orkar jag framöver visst, men du vi får ta det sen ok?

Men mamma, som VET att jag är riktigt risig nu, verkade vara HELT INSÖAD på att jag omedelbart skulle svänga ihop en väska ;D

Jag hoppas att detta BAKSLAG är en MEGA-VARNING från kroppen och att jag blir värkfri igen...
Och då LOVAR jag att jag ska ta det ÜBERLUGNT.
Jag lovar!!!!!!!
Återkommer lite senare och då ska jag berätta om TROLLET som gått från att trassla med sjalar till mina BLOMKRUKOR!
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0