Petite!

Jag har ärligt talat lite VIRK-PANIK...

Jag tar ett mellanspel med lite bloggande och varvar ner.

Jag blir så uppvarvad av det jag håller på med nu, för det blir så...
SÖTT :D

Jag satt här förut och bläddrade mellan en massa NYA PROJEKT jag vill ta tag i.
Och med uteslutningsmetoden av TRETTIOFEM-vill-verkligen-göra-förslag hamnade jag tillsist med TVÅ förslag kvar.
Linne eller petite väska med volangkant.
Jag valde väskan och kommer och så fort jag är klar med väskan att sätta tänderna i linnet.
Väskan gör jag i ett glansigt bomullsgarn i jeansblått och sedan kommer kanterna kantas av ett gräddvitt garn.
Och sedan ett gräddvitt sidenband.
Det blir en KARAMELL i spets och volang.
Jag jobbar på så fort jag bara kan!

Och som om inte dagen REDAN var så bra så vann jag ett HETT eftertraktat mönster på tre sjalar!
Alltså, EN av sjalarna är UNDERBAR!
Ja, det säger jag ju om det MESTA jag fyndar, men å andra sidan bjuder jag ju bara på sådan´t som jag tycker ÄR underbart ;D
Men denna är väldigt, väldigt SÖT.
Den blir förmodligen projektet efter linnet tror jag.

Nu har jag varvat ner en smula, jag återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0