Redo för våren...

Jag känner mig redo för våren, på mer än ett sätt.
Nu har jag nog slagit knut på mig själv iår, vad gäller solbrillor iallafall.

Vi börjar med mina NÖD-SOLBRILLOR.
Detta är ett par som jag haft i ca 6 år, men som endast används i nödfall IFALL mina ordinarie solbrillor går sönder, försvinner ect...
Jag gillar INTE den här typen av brillor alls, fattar inte ens varför jag köpte dom, men...

Dom har hållt därför att jag använt dom max 2 veckor om året.



Jag brydde mig inte ens om att putsa glasen innan fotografering som ni märker ;D

Dom här har jag "stått ut med" i ungefär två veckor nu.
Mina andra favorit-solbrillor var trasiga när vårsolen började bli besvärlig.
Nä, jag gillar VERKLIGEN inte den här typen av brillor, jag tycker jag ser töntig ut.

Jag har ju en annan typ av solbrille-typ som jag älskar.
Lite Lenny Krawitz brillor eller Bono-stylen.
Så igår tog jag en snabb sväng in på HM och gick förbi HERRSIDAN och då...
Hittade jag SOMMARENS HÖJDPUNKT!
Ett par solbrillor av typen som JAG ÄLSKAR!!!!

Och ni som känner mig lär INTE bli förvånade.
Jo, kanske för att STORLEKEN är EXTRA-BIG-SIZE iår, men det är ju killbrillor också.
Man kan undra VART mitt ansikte tagit vägen i dessa brillor ;D



YEAH, now we´re talking!!!!

Och samtidigt SKRATTAR jag högt.
Jag ser SÅ "Stekar-bratz-töntig" ut!

Men då vill jag bara påpeka att BONO var först, och han är allt annat än stekare.
Och Lenny.
Det är ROCKBRILLOR.
Ja, och JAG är nöjd, jag ser ut som MIG SJÄLV igen, inte som en tönt ;D
(FNISS)

Igår fyndade jag nytt garn att lägga på hög för framtida behov, 50 pix för dessa två jeansblå bomullsgarn.



Idag, sak jag bara pyssla och ta det LUGNT.
För...
IDAG ska jag nämligen BÖRJA JOBBA PÅ RIKTIGT!!!!!!!!
På mitt jobb, inte gå på möte, inte bara träffas och ta en fika, nä, jag ska jobba på riktigt :D
Inte mer än 4 timmar visserligen, men ändå.

Jag gick hem den 21 augusti klockan 13.00 och GRÄT, nacken bara pulserade av SMÄRTA, hela jag pulserade av smärta, hade ingen känsel i vänster arm och idag...

Går jag dit igen som en 90% värkfri MÄNNISKA igen.
Fuck radiobilar och fuck sjukskrivning!
Nu är det jobb som gäller igen.
Jag är så GLAD :D
FAN så glad!

Så, jag ska ha sjalbutiken öppen, vila och sen gå till jobbet!
Sticka lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0