Roligt!

Igårkvälls var jag skittrött!

Ända tills jag "kom ihåg något".
Jag satt framför datorn och VILLE GÖRA NÅGOT!
Och även om jag var trött så var det för tidigt att gå och lägga sig.
Klockan var väl 21 ca, och jag hade inte lust att blogga.
Jag bara GNÄLLER just nu och hur mycket GNÄLL orkar man läsa om liksom?

Jag ville inte Facebooka.
Jag ville INTE kolla VIRK-&-STICKSAJTER för det gör mig bara deppig just nu.
Jaha...
Vad skulle jag DÅ hitta på på nätet?

Så dök en sak upp i skallen på mig.
En sajt som jag läste om när jag stod och bläddrade i en BARN/ungdomsbok på bokrean.
Jag googlade på "ett ungfärnamn" och hittade tillslut rätt.
En sajt där man kan göra sin egen SERIE!

Jag skapade genast mitt eget konto som "Giraffmom" och satte igång.



Så ser mitt ALTEREGO som Giraffmom ut.
Och TYVÄRR så kan jag inte få bättre storlek på bilderna.
Jag har förstorat dom i bildprogrammet, men det blir ändå samma storlek när jag lagt ut det här på bloggen :(
Samma blir det med seriestripen...





Så tyvärr, här på bloggen kan jag inte visa dom.
Eller KAN kan jag ju, men dom syns ju inte om man inte har förstoringasglas ;D
Däremot kommer jag lägga ut dom på Facebook, där kan man klicka upp dom till LÄSBAR storlek.
Tror ni jag fastnade eller?
Jop...
Det gjorde jag.
Jag kom inte isäng förrens 01.30, jag blev helt uppslukad.

Så...
För tillfället hittade jag något att SYSSELSÄTTA min hjärna med, som kräver minimalt armarbete!
Sen får vi väl se hur länge det ÄR KUL, men JUST NU kan jag iallafall sitta still ;D
Jag vet en till som OCKSÅ kommer tycka detta är SKITKUL när jag visar honom det på fredag, SONEN!

Idag hade jag annars tänkt mig en promenad här på morgonen.
Det blir inte av just nu iallafall för det regnar.
Jag tar den i eftermiddag när det är lovats uppehåll och kanske lite sol dessutom.
Nu, mot duschen och sen SERIESKAPANDET :D.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0