Snopet...

Jaha...

Mitt STORA scoop á la Janne Josefsson, föll platt.
Jag skulle ju ut och fota, avslöja och skriva om något STORT och sätta en miljöaspekt på det hela.
Så slog jag upp GT...
Och blev snopen.


GT hade hunnit före!
Skit också.

Här skulle jag visa P18 fältet, där dom dumpat ALL snö i stan och det ser ut som en SOPTIPP.
Hela fältet är förstört.
Det ser ut som om någon sprutat ut olja, smuts, sopor och skit över hela fältet.
Hur dom ska kunna återställa DET, undrar jag.

Det ser hemskt ut och det jag tänkte på FRÄMST...
Det är faktiskt att det är "GRUNDVATTENTÄKT".
Mycket märkligt att dom får dumpa så mycket skit mitt på ett sådant ställe.
Ja, scoopet dog och jag försökte hitta bilder på "Hela Gotland" att lägga upp här, men det fanns inte.

Här har jag annars haft häcken full hela morgonen.
Det har varit en himla massa PLOCK i lägenheten.
Och det har tagit en timme MINST, troligen mer.
Hur kan så många små saker ta så lång tid?
Nu ska jag fixa det sista på sjalen...
Sen P-möte/Ö-råd ;D
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0