Trollar bort värken...

Så har jag kommit hem, har varit och jobbat mina fjuttiga små timmar och jag kommer inte bli långrandig här.

Jag har ju en väska som ska bli klar ;D
Jag blir förmodligen klar imorgon, idag har det ju inte blivit så mycket virkning idag pga av värken.
Och appropå  värken...
Även om jag och sambon blev sams efter vårat städgräl så blev jag ju inte av med värken.
För jag var lite smått irriterad ändå, om jag ska vara ärlig ;D

Men så kom jag iväg till jobbet och fick göra / tänka på annat...
Och SIMSALABIM

Så försvann värken :D

Se där, jobbet GER mig inte ens värk, jobbet TROLLAR bort värken, kanon!!!
Jag promenerade hem som en NY människa och glad.
Och till ett nystädat hem och en renbäddad säng.
Tja, det kunde varit värre ;D

Och nu tänker jag lämna er igen och för idag för...
Det var ju den där väskan som väntar på mig.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0