Troll?

Nä, nu undrar jag faktiskt om det inte går TROLL i  den här djävla sjalen?
Ett litet HUSTROLL som bara sätter igång och TRASSLAR TILL DET, så fort jag bara tar virknålen och lyfter sjalen i startposition.



På ÄKTA djävelskap.
Han lever rövare och jag kommer NOWHERE!
Det har aldrig hänt att NÅGOT projekt haft så dålig KARMA som just denna sjal.
Jag har ju undvikit den under nästan hela påsken och låtit den få vila.
Då BRUKAR dåligt karma försvinna.
Men icke i detta fallet.

Jag kanske måste anlita en vodoogubbe som renar sjalen, vad vet jag ;D


Tvi, tvi, tvi.

Ja, för efter jag haft ett uppehåll vid förra inlägget, surfade jag runt på nätet istället.
Sjalen lockade INTE.
När jag väl satte igång igen...
Virkade jag FEL IGEN!
Det HÄNDER INTE, jag kan mönstret på mina fem fingrar.
Då fick jag TOKSPEL och klippte upp skiten!
Alltså, bara fram till FELET då såklart, helt galen blev jag inte.
Ännu, kanske jag ska tillägga...

Om jag så måste gå och köpa ett nytt nystan, SO BE IT!
Jag repade inte upp en MILLIMETER en gång till.
Och virkar jag fel igen och igen och igen, då klipper jag, SUG PÅ DEN DU Trollet!
Tålamodet slut, jag MÅSTE bli klar med ÅBÄKET.



Så kan ju du Trollis, bli hur sur du vill, jag lägger inte ner, jag klipper, SNIPP-SNIPP.
Fatta´ru????
Ok, nu tror jag han fattar, och jag har skrivit av mig ;D

En timme kvar tills sonen kommer.
Jag ska byta på kaninen och sen lägga mig och läsa.
Imorgon är jag tillbaka med något annat NONSENS ni kan läsa, OM ni har lust. 
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0